KUNTOON

Kuntoon! -palvelun avulla voit helposti pitää kirjaa omista liikuntasuorituksistasi. Itse määrittelemäsi viikottainen liikuntatavoite motivoi sinua liikkumaan useita kertoja viikossa.
Kuvitus

Liity mukaan

Rekisteröidy palveluun keksimällä itsellesi nimimerkki ja salasana sekä kertomalla sähköpostiosoitteesi.

Viimeisimmät urheilut

1 h 10 min
Hölkkä
Tavoitepainoon
55 min
Hölkkä
Reippailija1
45 min
Hölkkä
Viveca1987
25 min
Muu liikuntasuoritus
Viveca1987
40 min
Kävely
Tafu

Tervetuloa käyttämään Kuntoon! -palvelua! Palvelun avulla sinun on helppo pitää kirjaa urheilusuorituksistasi.

  • Määrittele oma viikottainen liikuntatavoitteesi tunteina. Tavoitteeksi on jo valmiiksi määritelty 2,5 tuntia viikossa, mutta voit muuttaa tavoitteen itsellesi sopivaksi milloin tahansa.
  • Kirjaa ylös eri liikuntasuoritukset ja kerro niiden kesto.
  • Omalla etusivullasi näet visuaalisessa muodossa sekä päivittäiset liikuntamääräsi sekä sen kuinka lähellä olet viikkotavoitteesi saavuttamista.
  • Voit selata viikottaisia suorituksiasi myös taaksepäin, ja näin seurata sitä kuinka liikuntamääräsi ja ovat muuttuneet.
  • Rekisteröityminen ja sisäänkirjautuminen palveluun tapahtuu Sähköposti-osoitteesi ja salasanan avulla.

Päivämäärä
Kesto
Kulutetut kalorit

Viikon tavoite

Kirjoita alle sähköpostiosoite, jota olet käyttänyt rekisteröitymisessä. Saat sähköpostiisi uuden salasanan, jonka voit myöhemmin käydä vaihtamassa haluamaksesi.

Rekisteröityminen:
- Rekisteröidy palveluun nimimerkin, salasanan ja sähköpostiosoitteen avulla.
- Rekisteröitymisen jälkeen salasana lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen.
- Nimimerkkisi voi näkyä palvelun etusivulla 'Viimeisimmät urheilut'-listalla. Muita tietoja ei julkaista palvelussa.

Viikkokirje:
- Automaattisesti maanantaisin lähetettävä viikkokirje sisältää yhteenvedon edellisen viikon liikuntasuorituksistasi.
- Antamalla sähköposti-osoitteeni hyväksyn sen että palvelun tarjoaja voi lähettää tähän palveluun liittyviä tietoja antamaani osoitteeseen.
- Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta ulkopuolisille, eikä sitä käytetä markkinointitarkoituksiin.
- Voit milloin tahansa perua tai tilata viikkokirjeen sivun alareunasta löytyvän Viikkokirjetilaus-linkin kautta.

Sisäänkirjautuminen:
- Sisäänkirjautuminen tapahtuu syöttämällä sähköposti ja salasana.

Uuden salasanan tilaaminen:
- 'Tilaa uusi salasana'-linkin kautta voit tilata uuden salasanan unohtuneen tilalle. Uusi salasana lähtetään myös antamaasi sähköpostiosoitteeseen.
- Voit halutessasi muuttaa salasanan 'Vaihda salasana'-linkin kautta.

Oman viikkotavoitteen asettaminen:
- 'Aseta tavoite'-nappia painamalla määritellään viikkotavoite (tunnit ja minuutit).
- Oletusarvoisesti viikkotavoite on 2 tuntia 30 minuuttia, mikäli käyttäjä ei itse aseta omaa viikkotavoitettaan.
- Kuluvan viikon tavoitetta voi muuttaa milloin tahansa. Aiempien viikkojen tavoitetta ei jälkikäteen voi muuttaa.

Suoritusten tallennus:
- Klikkaa 'Lisää suoritus'-nappia, tai haluamasi päivämäärän alla näkyvää '+'-nappia.
- Valitse kalenterista päivämäärä.
- Valitse liikuntamuoto ja kerro suorituksen kesto.
- Voit tallentaa myös vapaamuotoisia kommentteja suoritukseesi liittyen.
- Tallennettuja suorituksia voidaan muokata klikkaamalla Liikuntalogissa näkyvää 'Muokkaa'-nappia.

Suoritukset:
- Graafisesta viikkonäkymästä näet kunkin viikonpäivän liikuntasuoritusten kokonaisajan.
- Graafisen näkymän alapuolella näet listan kaikista eri suorituksista kommentteineen.
- Selaa aiempien viikkojen suorituksia eteen- ja taaksepäin klikkaamalla 'Edellinen viikko' tai 'Seuraava viikko' -nappeja joko graafisesta näkymästä tai liikuntalogista. 'Tämä viikko'-nappi vie sinut aina kuluvalle viikolle.

Lähetä palautetta palvelusta. Pyrimme käsittelemään palautteet mahdollisimman nopeasti.

Haluan vastaanottaa automaattisen viikkokirjeen:



Voit päivittää rekisteröitymis-tietojasi. Lähetämme päivitetyt tiedot myös sähköpostiisi.